6 Temmuz 2017 Perşembe

11-Teşekkür

Bu fikri aklıma soktuğu ve beni cesaretlendirdiği için eşime kocamaaaaaan teşekkür ediyorum. O olmasaydı bunları yapamazdım. Desteğini her zaman hissettim. İyi ki hayatımdasın birtanem, iyi ki tanımışım seni. Kızımız çok şanslı senin gibi bir babası olduğu için. Seni çok seviyorum.
Canım kızım, hiç bir zorluk çıkarmadan, bizi hiç üzmeden dünyaya geldiğin için ve çokuslu bir bebek olduğun için sana da çok teşekkür ediyorum. Aklımıza gelen kötü senaryoların hiç biri gerçekleşmedi çok şükür.
Ebrucuğum, bir tanem, varlığın bile o kadar değerliydi ki. Bizi hiç yalnız bırakmadın, her anımızda yanımızdaydın. Hiç bir yardımı esirgemedin. Her sorunumuza pratik çözümler buldun. Ailenle geçireceğin vakitten çaldın, o zamanı bizimle geçirdin. Bu kadar kısa sürede bu kadar seveceğim bir dost edineceğimi aklıma getirmezdim. Allah her işini rast getirsin, ayağına taş değdirmesin.
Doktorum Jonathan Azizzadeh ve ekibine, bizi yalnız hissettirmedikleri ve aile sıcaklığı gösterdikleri için çok çok çok teşekkür ederim. En büyük şansım sizlerle karşılaşmış olmamdır.
Canım kardeşim, annemi benimle birlikte gönderip, 3 ay boyunca yalnız yaşamayı göze aldığın için çok teşekkür ederim. Birtanemsin benim.
Semiha annem ve Manouchehr babam, dualarınızı hep hissettim. Verdiğiniz destek için çok teşekkür ederim.
Babacığım, Özgül ablam, teyzelerim, halacığım, tüm akrabalarım ve arkadaşlarım; siz de bizi hiç yalnız bırakmadınız. Telefonla her zaman iletişim halindeydik. Sizler de iyi ki varsınız.
Damlacım, canım arkadaşım, taaaa Kanada’dan kalkıp beni ziyarete geldin. En büyük moral kaynaklarımdan biri senin ziyaretindi. Yine çok güldük, çok eğlendik. Ayağına sağlık canım arkadaşım.
Ve son olarak teşekkürlerin en büyüğünü biricik annem hak ediyor. Evini, kardeşimi bırakıp 3 ay boyunca benimle geldin. Her türlü kahrımı, kaprisimi, derdimi çektin. Gık bile demeden her an bana destek oldun. Sen olmasan bunların hiç birini yapamazdım. Sana ne kadar teşekkür etsem az anneciğim. Ne kadar zor zamanlardan geçersem geçeyim yanımda senin omzun oldukça her zorluğu aşarım. Seni çok çok çok seviyorum. Umarım senin kadar iyi bir anne olabilirim. İyi ki varsın. Allah seni başımızdan eksik etmesin.
 

2 yorum:

  1. Gozde Hanım merhaba,

    Blogunuzdaki Amerika'da dogum ile ilgili yazı dizinizi ilgi ile okudum. Biz de eşimle Los Angeles'a gitmeyi düşünüyoruz. 33. hafta gitmeyi planlıyoruz. Ve açıkcası pek zamanımız da kalmadı:)) 30. haftaya girdik bile:))
    2 danışman firma ile görüştük. Açıkcası biz de kendimiz gitmeyi düşünüyoruz. Ancak tek kafamızı meşgul eden düşünce `doğum sırasında bir komplikasyon gerçekleşirse, çıkacak olan masrafların nasıl karşılanacağı`... Amerika`daki sağlık masrafları çok yüksek oluyor.. Bu çekincemizi danışman firmalar ile paylaştığımızda `endişelenmememizi böyle bir durum olursa sigorta yaptırarak %90 oraninda sigortadan bu masrafları karşıladıklarını` belirttiler. Ozel Sağlık Sigortası imiş bu ve onceden değil herhangi ters bir durum olursa bu sigortaya başvurduklarını söylediler.
    (yani önceden yaptırmamız gerekmiyormuş.) Sizin sigorta ile ilgili bir bilginiz var mı?
    Hamilelikle ilgili herhangi bir sorunum olmadı şu ana kadar. Ancak biz biraz garantici tipleriz eşimle:)
    Konu ile ilgili sizin herhangi bir arastırmanız ya da başkalarından da olsa duyduğunuz herhangi bir bilgi var mı? Var ise paylaşırsanız çok sevinirim.

    Sevgiler,

    Canan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Canan Hanım,

      Öncelikle bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim :)

      Ben gitmeden önce tedbir amaçlı Mapphre sigortadan bebeğimi sigortalatmıştım. Hem 1 yaşına kadar geçerliydi hem de yurt dışında da 150 bin TL'ye kadar hastane masraflarını karşılıyordu. Ama çok şükür ki kullanma ihtiyacım olmadı. Dolayısıyla bir yorumum yok. Sadece aynı doktora gittiğimiz bir Türk gebe suyu azaldığı için acil sezeryana alınmıştı. Bebek de 10 gün kadar kuvözde kalmıştı. Bu da geceliği 2 bin dolardan 20 bin dolar yapıyor. O zaman o ailenin durumları olmadığını beyan ederek bu parayı ödemediklerini biliyorum. Sorunsuz bir şekilde de dönmüşlerdi Türkiye'ye. Hatta hiç bir sigortanız olmasa bile bebeğiniz doğduğu anda sigortalı oluyor kısa bir süreliğine. Hatta Obama Care diye biliniyor bu. Bebeğin doktor kontrollerinde de para ödemiyorsunuz. Belki danışman firmalar bundan bahsediyordur.

      Garantici olmanızı çok iyi anlıyorum. İnsan en ufak detayı bile düşünüp her şeyin en kötüsüne hazırlamak istiyor kendini. Çok çok haklısınız. İnşallah bunların hiç birine gerek kalmadan sağlıklı bir şekilde dönersiniz Türkiye'ye :)

      Sil